Kirándulás Látogatás Erdélybe

Fedezd fel, ismerd meg a történelmi Magyarországot. A Trianoni Békekötés után elcsatolták hazánktól a 98000 km2 területű Erdélyt. Ha eljössz velünk egy Erdélyi látogatásra, bizonyára csodálkozni fogsz, hogy tőled 800 km-re is magyarok élnek.Gyere el!

Erdélyi kirándulás: 2009. október 7-8-9-10-11-ig.

ERDÉLY ÉS A MOLDVAI KOLOSTOROK

Első nap: indulás Orosházáról, majd átlépve a határt Szatmár felé vesszük az irányt, rövid pihenőkkel buszozunk . Útközben megtekintjük az Iza partján a Világörökség részét képező Máramarosi népművészet gyöngyszemeit a 17.sz.i fatemplomokat. Majd az Aranyos-Beszterce mentén haladunk csodálatos természeti környezetben, Moldvahosszúmezőig. Itt lesz a szállásunk, ahol vacsorával várnak bennünket.

Második nap: Reggeli után útrakelünk, hiszen már Bukovinában vagyunk és meglátogathatjuk a vidék híres kolostorait: a Moldovita kolostort, a Voroneti kolostort, a Szucsevica kolostort. A bukovinai festett kolostorok a XV-XVII. századi moldvai civilizáció kincsét és bölcsőjét is jelentik. A legtöbb esetben gyönyörű hegyek övezte természeti környezetben, távol a forgalmas útvonalaktól és a világ zajától találjuk őket. Délután Székelyföldre indulunk, ahol egy székely-panzióban várnak bennünket meleg vacsorával és székely vendégszeretettel.

Harmadik nap: Megreggelizünk és szokásos hegyi túránkra indulunk. Az estét vacsorával zárjuk.

Negyedik nap: Kirándulás Marosvécsre az iró Kemény János kastélyához, itt alakult meg 1926-ban az Erdélyi Helikon Társaság. Megtekintjük a kertben a Kuncz Aladár emlékére állított kőasztalt, melyet Kós Károly terve alapján faragtak 1935-ben. Itt vannak eltemetve Wass Albert hamvai is, miután hazahozták Amerikából. Este székely búcsúvacsora.

Ötödik nap: Reggeli után elbúcsúzunk székely házigazdánktól és Szászrégen -ben megállunk a római katolikus templom kertjében, ahol tiszteletünket tesszük Márton Áron püspök, Petőfi Sándor és Szent István szobra mellett felállított Wass Albert, II. Rákóczi Ferenc, és Zágoni Mikes Kelemen szobor előtt. Majd pihenőként Kolozsváron sétát teszünk nemzetünk nagyjai előtt a Házsongárdi-temetőben.

Hazaérkezés az esti órákban. A szállások olyan szállodában illetve panzióban lesznek, ahol mindnyájan együtt leszünk elszállásolva. A kirándulás költsége:  39.900,-- Ft, mely tartalmazza az utazást autóbusszal, a szállások és a félpanziós ellátás, valamint a búcsúvacsora költségét. Nem tartalmazza a biztosítás és a belépők költségét.

Oldal: Erdély és a Moldvai kolostorok 2009.okt.7-től 11-ig
Kirándulás Látogatás Erdélybe - © 2008 - 2024 - kirandulaserdelybe.hupont.hu

A HuPont.hu ingyen adja a tárhelyet, és minden szolgáltatása a jövőben is ingyen ...